Monday 21 November 2011

Dia Kata....

Aku ketawa dia kata aku gila,
Aku menangis dia kata aku sakit jiwa,
Aku tersenyum dia kata aku mengada-ngada,
Aku tersengih dia kata aku x ubah macam kerang busuk.

Aku menjeling dia kata aku sakit hati,
Aku berdiri dia kata aku nak tunjuk "body",
Aku duduk dia kata aku lenguh berdiri,
Aku ke library dia kata aku bukan nak study.

Aku ke surau dia kata aku nak tunjuk alim,
Aku ke padang dia kata aku olahragawati,
Aku ke tandas dia kata aku pergi tengok cermin,
Aku betul tudung dia kata aku nak "pak we"
Aku termenung dia kata aku nak ngorat dia,
Aku duduk sorang2 dia kata aku nak "dating"
Aku x ke kantin dia kata aku diet.

Aku...aku argh!!!! Semuanya x kena,
Kalau dia semuanya betul dan sempurna,
Aku mula selamba,tak buat apa-apa,
Dia resah aku buat x tahu ja,
Dia bengang aku rasa nak ketawa ja..yesss!!!!!

No comments: